♥.. Kapow ..♥

Direktlänk till inlägg 8 januari 2013

Snygg Tröja

Av Agnes Larsson - 8 januari 2013 16:32

Haj! Nej skojade bara en rosa kamel. Här är i alla fall en bild som jag gjort på Gimp. Blev super nöjd faktiskt! ;) Det är en bild på en tröja från Gina tricot. Den kostar 99 kronor och går att köpa på Gina Tricot ( Såklart.. ) eller Ginatricot.com om du inte har tillgång till affärerna.

 

 

Om du är på startsidan finns inlägg med länk nedanför.

 

Tack för att du tog dig tid att titta :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Agnes Larsson - 12 januari 2013 08:48


Har set de här förut? Jag är ganska säker på det. Jag har hört mycket bra om de och skulle gärna vilja ha en i Lemon & Limes. De kostar bara 69 kronor på Nelly.com och finns också i läppbalsam och mycket mer. Läppbalsamen kostar 49 kronor. Om de h...

Av Agnes Larsson - 12 januari 2013 08:22


I julklapp fick jag ett presentkort på en valfri tidnings prenumertion. Jag valde Frida och man fick även ett extra nummer av Glitter.  Längtar tills första tidningen kommer! :)  ...

Av Agnes Larsson - 7 januari 2013 16:56


Hej! Tänkte börja med något som jag kallar outfit! Jag kommer lägga upp en outfit i veckan där jag visar en outfit och säger hur mycket allt kostar.  Denna veckans outfit ser ut så här och kommer i från Gina Tricot eller Ginatricot.com:     Värde...

Av Agnes Larsson - 7 januari 2013 11:07


 Hej! Har suttit och ritat lite i Gimp, Blev inte så bra första gången.. för jag lyckades radera allt.. : ) Andra gången gick det lite bättre... Jag bjuder på det tredje jag ritade.. Blev faktiskt nöjd! :)              ...

Av Agnes Larsson - 7 januari 2013 09:11


Hej! I fredags var mamma på ÖoB innan vi åkte och shoppade. Jag hade sagt innan hon åkte att jag behövde en ny make up remover. När hon kom hem hade hon köpt en! ;) Hon köpte denna:     Det är refreshing milk från Garnier som man även kan t...

Ovido - Quiz & Flashcards